Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Kvällsbad

Av Maria och Jimmy - 8 februari 2009 20:14

En skön helg avslutade med ett kvällsbad för barnen!

Vi är alla friska, underbart!!!!!


I fredag var jag, Isac och morfar på Mila-mässan. Det gillade killen. På kvällen var Isac och Jimmy och spelade bandy. Lika populärt hos båda vill jag lova. Kvällen avslutades med pizza med farmor och farfar.


I lördags var det först städdax, både av hus och bil. Efter det tog vi en lång härlig promenad. Sen var det bara mys med middag och godis!!!


Idag har jag varit på en liten shoppingtur med mamma på NOVA. Jimmy och barnen var och hälsade på farmor och farfar.  


Nu ska jag plocka fram allt som behövs imorogn då det är dagisdax för killen, sen blir det TV:n och Beck.


Maria








 
 
Ingen bild

Linda m familj

8 februari 2009 20:29

Där ser ni ut att ha det varmt och skönt, skvätte ni mycket vatten på mamma och pappa??många kramar från oss alla "tvärs över"

 
Anna

Anna

8 februari 2009 20:39

Kikar in här! Vilken härlig badbild! Trevlig söndag kväll!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Moster Emma

9 februari 2009 21:34

Vilken mysig helg ni har haft! Själv har jag svettats och burit som en tok, äntligen lite mer ordning i lägenheten iallafall!

Vi ses om några dagar. Hälsa Isac att jag gärna sover över hos honom :)

KRAM KRAM!

 
Ingen bild

Marie, Alex o Josefine

12 februari 2009 13:18

Hej på er.
Kul att se alla jättegulliga foton. Tittar in lite då o då. Kul att följa er. Ha det bra. Kram till er alla

 
Ingen bild

Maria

12 februari 2009 20:31

Hej Linda!
Skvätta vatten kan mina barn. Hela badrummet och vi brukar vara lagom blöta när det badas här hemma!

hej hopp Emma. Imorgon kommer du! Isac (och vi såklart) längtar. Ses på Sturup!!!!

Hej Marie!
Kul att du följer vår blogg!
Hoppas allt är bra med er!

Kram på er alla/Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria och Jimmy - 12 mars 2014 17:10

http://www.ur.se/Produkter/179270-Du-och-jag-Ebba-och-William ...

Av Maria och Jimmy - 10 mars 2014 21:13


Dagen närmar sig och vill du uppmärksamma den kan du bära udda strumpor den 21/3! ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 22:54

11.20 in i programmet dyker vår tv-stjärna upp!!! http://www.svtplay.se/video/1849862/4-3-22-00 ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 20:51

Några gången under detta reportage syns en lycklig Saga!!! Inspelning under hennes fotbollsträning! http://www.svt.se/sport/grunden-bois-kritiserar-forbundet ...

Av Maria och Jimmy - 3 februari 2014 16:52


Nybadad tjej planerar för veckan som kommer!

Ovido - Quiz & Flashcards