Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

Sångpåse!

Av Maria och Jimmy - 4 augusti 2009 21:30

För några dagar sedan nämnde jag för min mamma att jag tänkte försöka göra en liten sångpåse till Saga.

Igår kom hon med en litet paket: en ljuvlig sångpåse med en massa små söta tygfigurer! Nu behöver jag inte ut och leta efter figurer utan nu återstår det stora jobbet: lära sig teckna sångerna... Får välja ut en i taget att lära oss...


Saga gillar verkligen när man sjunger för henne och tittar intresserat på när man tecknar till henne så sångpåsen kommer hon med största sannolikhet älska!


Tusen tack kära mamma!

Kram till dig! / Maria

 
 
Ingen bild

Morfar

5 augusti 2009 18:16

Hello Oxie. Kul att Saga och Isac fick träffa nya kompisar. Jätte fina bilder på barnen när dom var på besök. Håller med när ni skriver om vänner även om man bor i Skegrie. Bra jobbat med morötterna Isac. Hoppas ni får fina dagar i vilda västern ha det bra hälsningar Morfar.

 
Ingen bild

Malin

7 augusti 2009 10:26

Hej hej vill bara säga att jag tycker ni verkar super duktiga med lilla saga ni fårkanske ge mkt för att nå resultat men då det ger sig är det sååå kul...kul att hon klappar händerna själv nu:-)fina bilder och hoppas ni får en rolig dag på high chap....mvh malin

 
Malin

Malin

13 augusti 2009 23:16

Vilka söta figurer! Thea har en liknande men de har bara spindeln gemensamt. Vi har lagt i en massa annat efterhand och har vi inte haft en grej för en sång så har vi lagt dit en laminerad bild eller teckning. Jag har gjort en sångpärm om du behöver tecken, vi hörs om det. Fast blommig falukorv har jag inte men den verkar svår så den ska du nog inte börja med haha. Kram!

http://www.juliak.se/blog

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria och Jimmy - 12 mars 2014 17:10

http://www.ur.se/Produkter/179270-Du-och-jag-Ebba-och-William ...

Av Maria och Jimmy - 10 mars 2014 21:13


Dagen närmar sig och vill du uppmärksamma den kan du bära udda strumpor den 21/3! ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 22:54

11.20 in i programmet dyker vår tv-stjärna upp!!! http://www.svtplay.se/video/1849862/4-3-22-00 ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 20:51

Några gången under detta reportage syns en lycklig Saga!!! Inspelning under hennes fotbollsträning! http://www.svt.se/sport/grunden-bois-kritiserar-forbundet ...

Av Maria och Jimmy - 3 februari 2014 16:52


Nybadad tjej planerar för veckan som kommer!

Ovido - Quiz & Flashcards