Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

High Caparral

Av Maria och Jimmy - 12 augusti 2009 20:08

Helgen i High Caparral var verkligen lyckad. Strålande solsken (nästan för varmt) lagom mycket folk, god mat, trevligt sällskap, massor med lek och helnöjda killar!


På vägen hem åkte vi på älgsafari i Markaryd. Jimmy tjatar alltid om sina älgar så det blev 3 rundor innan han var nöjd. Hihihi

Saga hade det toppen hos mormor och morfar. Tusen tack! Hon hade det mycket bättre där. Och med handen på hjärtat var det riktigt skönt att slippa vara småbarnsförälder några dagar.


Nu rullar vardagslivet på igen. Isac har börjat på dagis vilket han tycker är toppen. Jag och Saga har bara tagit det lugnt. Jag mår fortfarande inte 100 så jag försöker passa på att ta det lugtn och vila mig, lättare sagt än gjort. Är väl inte min starka sida att ta det lugnt...


Tack för alla kommentare på de senaste inläggen. Många ord som värmer, tack.


Sätter in några bilder från vårt äventyr, önskar ni att se fler kan ni besöka familjen Norlanders blogg: http://norlanders.blogspot.com/ (OBS: tryck på äldre inlägg för att se alla bilder.)


Kram Maria

 
 
Ingen bild

Inger i Åhus

12 augusti 2009 20:29

Det var väl det jag trodde, att det skulle vara Jimmy som blev räddast när bovarna kom och sköt. Men inte trodde jag att han skulle hamna i finkan. Härligt att läsa att ni hade kul. Jag har en påse här från Milla som du glämde när Bosse fyllde år. Tar med den när vi ses nästa gång. Ha de, kramar vi i Åhus

 
Ingen bild

Maria

12 augusti 2009 20:36

Vad snabb du var Inger... Kul att du är så flitig på att kommentera!
Vet knappt om det var Jimmy eller Isac som hade roligast?! Men det är så härligt att se hur mycket barn uppskattar när vi vuxna tar oss tid att leka med dem.

Undrar när den dagen ska komma när vi kommer ihåg allt när vi åker hem. Är det inte lejon så är det påsar...

Kram till er alla fyra. /Maria

 
Ingen bild

Morfar

12 augusti 2009 21:06

Hello Oxie inte lika snabb som Åhus men någon gång ska dom vara snabba. Vilka fina bilder på alla det ser ut som ni hade kul. Isac hann inte mer än att komma till Gullvik så började skottlossningen även Jimmy var på hugget. Vi saknar Saga så tacksam att passa äter sover och alltid glad härligt. Kul att Isac gillar sitt dagis och träffar sina kompisar och du Isac du hjälper väl till i helgen och skruvar staketet. Kram Morfar.

 
Ingen bild

Moster Emma

13 augusti 2009 11:24

Hej på er alla cowboyare,

Ojojoj vilken underbar helg ni verkar ha haft. Förstår verkligen att killarna tycker det är toppen sen är det ju tur att även de vuxna har kul och får känna sig som barn igen :)Blir lite avundsjuk faktiskt. Jag vill också pang panga!

Jätte kul och se alla er bilder, riktigt fina. kapten Isac är så söt så att man smälter. Får kanske följa med på en tur en dag?! :)

Många kramar till er alla. Maria, passa på att ta det lugnt nu när du verkligen har möjlighet. Jag bryr mig ju om dig, vill att du ska må bra! Du är välkommen upp till Stockholm på en rehab-helg any time :)

 
Ingen bild

Norlanders

13 augusti 2009 15:40

tack för en riktigt trevlig helg!! det måste vi definitivt göra om igen. kram.

 
Ingen bild

Maria

13 augusti 2009 19:38

Hej "morfar". Ja denna gång var Åhus verkligen snabba. Kul att Saga trivdes så bra hos er, säkert gjorde ni allt för att så skulle bli fallet! Vi var inte oroliga en sekund. Du behöver nog inte fråga Isac 2 gånger om han ska hjälpa till i helgen. Han var överlycklig igår när han fick använda sin riktigt vertygslåda när han hjälpte Jimmy att ta ner den sista biten:)

Jag tackar för inbjudna Emma, känns verkligen lockande med en helg hos dig! Tack för omtanken!

Vi är redo fär nya äventyr familjen Norlander!

Kram Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria och Jimmy - 12 mars 2014 17:10

http://www.ur.se/Produkter/179270-Du-och-jag-Ebba-och-William ...

Av Maria och Jimmy - 10 mars 2014 21:13


Dagen närmar sig och vill du uppmärksamma den kan du bära udda strumpor den 21/3! ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 22:54

11.20 in i programmet dyker vår tv-stjärna upp!!! http://www.svtplay.se/video/1849862/4-3-22-00 ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 20:51

Några gången under detta reportage syns en lycklig Saga!!! Inspelning under hennes fotbollsträning! http://www.svt.se/sport/grunden-bois-kritiserar-forbundet ...

Av Maria och Jimmy - 3 februari 2014 16:52


Nybadad tjej planerar för veckan som kommer!

Ovido - Quiz & Flashcards