Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Hinner inte:(

Av Maria och Jimmy - 11 juni 2010 21:16

Hinner inte med att blogga för tillfället tyvärr...

Som alltid vid denna tid på året är det fullt upp, både på jobb och hemma.

Jag försöker verkligen att ta det så lugnt jag bara kan, väljer vad jag lägger min energi på, väljer bort en del (verkligen inte alltid så lätt), försöker att ta en dag i taget och inte tänka och fundera så mycket på det som kommer. I bakhuvudet finns förra sommaren... Vi har haft två tuffa sommrar så jag önskar mig en en lugn och harmonisk sommar i år.


Idag har vi haft avslutning i skolan. Nu väntar ytterligare 4 arbetsdagar och SEN ett lång sommarlov. Nästa söndag åker vi till Lalandia.


Förra helgen hade vi sommar!

  

Fredagen spenderades hemma hos mamma och pappa med grillning och mys.


Isac fick en "för tidig" födelsedagspresent av mormor och morfar.


   

Premiärtur med morfar! 


  

Här var kul att sitta! Har ett likadant foto på Isac när han var lite, måste leta upp det!


På lördagen var det fest och Linda lärde Saga att äta hamburgare.


  

Coola killar.


  

Imorgon ska Isac ha fotbollskalas för sina dagiskompisar. Jag har länge velat ha en lekstuga till barnen men eftersom vi har en liten trädgård har det inte blivit av. Under planeringen av kalaset kom idéen med en kiosk. Underbara morfar satte igång att bygga och Isac hjälpte glatt till att måla den.

Nu håller vi alla tummar vi kan för att det ska bli uppehåll imorgon. Idag har det regnat till och från hela dagen och de lovar regn imorgon med...


Önskar alla bloggläsare en trevlig helg.

Kram Maria


 
 
Ingen bild

Moster Emma

12 juni 2010 11:59

Hoppas att ni har det kul på kalaset. Kan tänka mig att den fina kiosken blir en succé.
Saga har precis fått mat och sitter just nu på pottan. Sen blir det en middagslur. Kanske blir det en för mig med?! :-)

Kram på er!

 
Ingen bild

Linda m familj

12 juni 2010 22:09

Hörde att det var ett lyckat kalas..
kul att tjejen gilla hamburgare ;O) kram på er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria och Jimmy - 12 mars 2014 17:10

http://www.ur.se/Produkter/179270-Du-och-jag-Ebba-och-William ...

Av Maria och Jimmy - 10 mars 2014 21:13


Dagen närmar sig och vill du uppmärksamma den kan du bära udda strumpor den 21/3! ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 22:54

11.20 in i programmet dyker vår tv-stjärna upp!!! http://www.svtplay.se/video/1849862/4-3-22-00 ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 20:51

Några gången under detta reportage syns en lycklig Saga!!! Inspelning under hennes fotbollsträning! http://www.svt.se/sport/grunden-bois-kritiserar-forbundet ...

Av Maria och Jimmy - 3 februari 2014 16:52


Nybadad tjej planerar för veckan som kommer!

Ovido - Quiz & Flashcards