Alla inlägg den 10 november 2010

Av Maria och Jimmy - 10 november 2010 19:34

Vi hade några underbara dagar i Stockholm.

Ljuvligt höstväder, sol och blå himmel.

Många promenader, längs vatten och i skog, Skansenbesök, shopping, "egentid" för mig och kära syster, födeledagsfirande, fotboll och hockey för killarna och en massa mys.


Kände verligen att jag kunde koppla av när vi var i väg. Vardagslivet rullar på i 180 med alla måsten, på jobb och hemma. Släppte allt för några dagar, skönt!


Bjuder på några foto!

Ridtur på Skansen



Cykeltur till lekplatsen.


Morgonlek!


Hela gänget på promenad. På fredagen kom mina föräldrar upp och på lördagen kom Johans föräldrar ner.


På detta supermysiga ställe blev det fikapaus!


Uppe på berget.


   

Mostermys.


Presentöppning. Många att fira!


Grillning på berget. Första gången jag firar min fördelsedag utomhus!


SM-GULD!!!!


Kram Maria  

Ovido - Quiz & Flashcards