Direktlänk till inlägg 22 november 2010

MFF-träning

Av Maria och Jimmy - 22 november 2010 19:29

Idag höll jag Isac hemma för att han har haft problem med halsen några dagar och ville absolut inte gå på dagis och eftersom jag är pappaledig med Saga så gick det bra. Vi har pratat länge om att gå och kolla när MFF tränar, för Isac ville så gärna se sin idol Johan Dahlin som är målvakt i MFF. Så vi åkte dit och kolla träningen och det var en spänd Isac. Jag hade frågat innan om Isac ville ta foto med Johan Dahlin och det ville han. Så vi vänta ut träningen och när den var slut så visa det sig att Johan skulle köra lite extra så jag sa till Isac att vi skulle åka hem för Saga skulle ju sova middag klockan var ju över 12. Men Isac ville inte åka hem så vi fick stanna en liten stund till. Efter en stund var det bara jag, Isac, Saga, Johan Dahlin och Dejan Garaca kvar i kombihallen och en bit in så avbröt Johan sin extra träning och kom fram och börja prata med oss. Isac stod som en stel pinne och fick inte fram många ord i början när Johan börja prata med han, men efter en stund gick det bra. När vi sen körde hem så var det en mycket stolt kille som satt i baksätet och några foto med Johan blev det också. Dom kommer snart.


/Jimmy


        

 
 
Ingen bild

Morfar

23 november 2010 14:12

Hello Oxie kolla så malli man kan bli SM GULD det passar väl kanon kul att Saga kom med på bild hoppas att Johan Dahlin ser det i Stockholm kram Morfar.

 
Ingen bild

Johan Dahlin

23 november 2010 17:06

Människan på bilden är en bedragare... en Wannabee! Orginalet finns att beskåda i Stockholm (lite finare, lite bättre!)

 
Ingen bild

Morfar

24 november 2010 15:19

Hej Johan här i Skåne kör vi inte med fixade bilder du måste lära dig att Malmö är Malmö men en dag så kommer du att förstå ha det bra och vila upp er nu när ni har en ledig helg kram ifrån Malmö.

 
Ingen bild

Morfar

28 november 2010 10:10

Hello Oxie vilken trevlig julbasar på dagis och kors i taket jag vann på mina lotter vilket har varit dåligt dom andra åren men skam den som ger sig. Trevligt ordnat och fina priser hoppas att dom får in pengar så barnen kan göra lite kul för pengarna. Kram Morfar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria och Jimmy - 12 mars 2014 17:10

http://www.ur.se/Produkter/179270-Du-och-jag-Ebba-och-William ...

Av Maria och Jimmy - 10 mars 2014 21:13


Dagen närmar sig och vill du uppmärksamma den kan du bära udda strumpor den 21/3! ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 22:54

11.20 in i programmet dyker vår tv-stjärna upp!!! http://www.svtplay.se/video/1849862/4-3-22-00 ...

Av Maria och Jimmy - 4 mars 2014 20:51

Några gången under detta reportage syns en lycklig Saga!!! Inspelning under hennes fotbollsträning! http://www.svt.se/sport/grunden-bois-kritiserar-forbundet ...

Av Maria och Jimmy - 3 februari 2014 16:52


Nybadad tjej planerar för veckan som kommer!

Ovido - Quiz & Flashcards